-
-
Kirjaudu
-
Ostoskori
-
Kassalle
- Lisäravinteet
- Treenivaatteet ja kengät
- Treenitarvikkeet
- Elintarvikkeet ja terveys
- Tuotemerkit
- kampanjat
- Outlet
- Uutuudet
- Inspiraatio
Palautus, vaihto ja reklamaatio
Miten palautan tuotteen tai käytän peruuttamisoikeuttani?
Asiakkaana sinulla on aina 30 päivän palautus- ja peruuttamisoikeus tehdessäsi verkko-ostoksia. Sinulla on oikeus käyttää peruuttamisoikeuttasi ja palauttaa tuote syytä ilmoittamatta. 30 päivän määräaika astuu voimaan sinä päivänä, jolloin olet vastaanottanut tilauksesi. Palautusten ja peruutettujen ostojen osalta veloitamme 2.90 € käsittelymaksun, joka vähennetään hyvityksestäsi. Varaamme itsellemme oikeuden kieltäytyä vastaanottamasta alusvaatteiden, alasuojusten tai kasvomaskien palautuksia.
Tuotteen palauttaminen Budbeen kautta
Jos Budbee on toimittanut tilauksesi, voit saada pakettisi noudettua tai jättää paketin itse johonkin Budbeen pakettikaappiin. Suosittelemme lataamaan budbee-sovelluksen käsittelyn helpottamiseksi. Noudata alla olevia ohjeita palauttaaksesi tuotteen.
Palauta tuote muiden kuljetusyritysten kautta
Miten palautan tuotteen?
Jos haluat vaihtaa tuotteesi etänä, se on palautettava edellä mainittuja ohjeita noudattaen. Emme lähetä uutta tuotetta automaattisesti, vaan sinun on itse tehtävä uusi tilaus kotisivumme kautta. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos haluamasi tuotteen hinta on muuttunut.
Miten teen reklamaation?
Jos huomaisit odotusten vastaisesti jotakin vikaa tuotteessa (mukaan lukien luomutuotteissa) toimituksen yhteydessä, ota mahdollisimman nopeasti yhteyttä asiakaspalveluun tehdäksesi valituksen. Asian käsittelyn nopeuttamiseksi pyydämme sinua ilmoittamaan sen tilauksen numeron, jota reklamaatio koskee, kuvan viallisesta/vaurioituneesta tuotteesta, yhteystietosi sekä kuvauksen siitä, mitä on tapahtunut tai mihin olet tyytymätön.
GASP- ja Better Bodies -tuotteisiin koskeviin reklamaatioihin on liitettävä myös tilausnumero. Se on painettu tuotteen pesuohjelappuun.
Jos huomaat pakkauksessa vaurioita noutaessasi lähetystä, asiasta on tehtävä välittömästi paikan päällä valitus postin toimipisteeseen, joka palauttaa puolestaan paketin meille. Ilmoita samat tiedot myös ollessasi yhteydessä asiakaspalveluumme.
HUOM! Asiakaspalvelumme palvelee englanniksi.
Maksun palautus
Maksu hyvitetään sinulle käyttäen samaa maksutapaa, jota käytettiin ostohetkellä. Laskua vastaan ostettaessa laskun saldoa muutetaan, kun palautus on vastaanotettu ja käsitelty.
Maksu hyvitetään ilman aiheetonta viivytystä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jolloin saimme tiedon päätöksestäsi käyttää peruuttamisoikeuttasi.
Saatamme maksaa hyvityksen vasta saatuamme tuotteen takaisin sinulta tai kunnes olet lähettänyt todisteen tuotteen palauttamisesta sen mukaan, kumpi tulee ensin. Jos käytät peruuttamisoikeutta, hyvitämme kaikki sinulta saamamme maksut, mukaan lukien toimituskulut (jolloin ei lasketa mukaan ylimääräisiä toimituskuluja, jos valitset jonkin muun toimitustavan kuin tarjoamamme halvimman vakiotoimituksen).
Maksamme tilauksesi palautuskulut vain, jos käytät toimituksen mukana tulevaa etukäteen maksettua palautuslomaketta. Mikäli tämä palautuslomake puuttuu toimituksesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Määräaika
Jotta ehtisit käyttää peruuttamisoikeuttasi ajoissa, riittää, että palautat tilauksesi tai lähetät meille viestin siitä, että aiot käyttää peruuttamisoikeuttasi ennen määräajan umpeutumista. Tämä viesti voidaan lähettää meille suoraan kirjallisesti. Voit käyttää myös alla olevaa Ruotsin kuluttajaviraston lomaketta.
Tämä ei ole kuitenkaan pakollista ja voit käyttää myös pakettisi mukana toimitettua palautustarraa.
Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja ehjä. Jos käytät tai käsittelet tuotetta tavalla, joka ei ole sen tutkimisen kannalta tarpeellista, meillä on oikeus korvaukseen arvon alenemisesta. Sen sijaan sinulla on oikeus tarkastaa tuotteen ominaisuudet ja toiminta. Huomaa, että palautus- ja peruuttamisoikeus eivät koske intiimivaatteita kuten alusvaatteita.
Palautustarra
Käytä toimituksen mukana tulevaa etukäteen maksettua palautustarraa. Jos tuote palautetaan Budbeen kautta, palautustarraa ei tarvita.
HUOM! Jos et käytä etukäteen maksettua palautustarraa, olet vastuussa lähetyksestä, kunnes olemme vastaanottaneet sen. Emme nouda kirjattuja kirjeitä tai tavanomaisilla postikuluilla lähetettyjä paketteja.
Asiakaspalvelu
Sähköposti: info@mmsports.fi
Pyydämme sinua ystävällisesti ilmoittamaan tilausnumerosi, jos sinulla on kysyttävää tilauksesta.
Asiakaspalvelun aukioloajat:
Maanantai-perjantai: 09.30-16.00
Suljettu viikonloppuisin ja pyhäpäivinä.
Asiakaspalvelumme palvelee englanniksi.
Kätevät palautukset