-
-
Kirjaudu
-
Ostoskori
-
Kassalle
- Lisäravinteet
- Treenivaatteet ja kengät
- Treenitarvikkeet
- Elintarvikkeet ja terveys
- Tuotemerkit
- kampanjat
- Outlet
- Uutuudet
- Inspiraatio
Myyntiehdot ja yleiset ehdot
- Myyntiehdot ja yleiset ehdot (verkkokauppa)
- Petokset
- Hintatakuu
- Tietoa paketin käsittelystä
- Walley Checkout
- Walley Checkout yrityksille
- Tilausvahvistus
- Tilauksen tila
- Virheellinen ostos
- Reklamaatiot
- Kuljetusvaurioita koskeva reklamaatio
- Normaali toimitusaika
- Lunastamaton paketti, noutamaton paketti
- Kuljetus ja ilmoitus
- Kuljetushinnat
- Tilaukset Suomen ulkopuolelle
- Virheet julkaisuissa, hinnanmuutokset ja tekniset viat
- Ikäraja
- Tietoa evästeistä
- Turvallisuus maksua suoritettaessa
- Tuotteita koskevat neuvot
- Hinta ja ALV
- Peruuttamis-, palautus- ja vaihto-oikeus
- Lahjakortti
Myyntiehdot ja yleiset ehdot (verkkokauppa)
1.1. Petokset
IP-osoitteesi tallennetaan turvallisuussyistä tehdessäsi ostoksia verkkokaupassa. Kaikista pyrkimyksistä tehdä virheellisiä tilauksia sekä petosyrityksistä ilmoitetaan poliisille.
1.2. Hintatakuu
Tarjoamme samat hinnat, tarjoukset tai kampanjat kuin kilpailijamme. Ne myyntiehdot, joista hintatakuu on peräisin, ovat kuitenkin voimassa. Tähän ei voi vedota jälkikäteen, kun tilaus on tehty.
Esimerkki myyntiehdoista:
Ostat meiltä 49 € maksavan tuotteen (ilmaisella toimituksella). Löydät saman tuotteen toisesta verkkokaupasta hintaan 44 € . Jos toinen verkkokauppa tarjoaa ilmaisen toimituksen 50 € saakka, heidän toimitusmaksunsa (esim. 6.90 € ) lisätään hintaan 44 € = 50.90 € . Tässä tapauksessa olemme halvin vaihtoehto ja maksat 49.90 € . Jos ilmaisen toimituksen raja toisessa verkkokaupassa oli 39.90 € , olisit saanut meiltä tuotteen hintaan 44.90 € toimituskuluineen.
Saadaksesi hintatakuun mukaisen hinnan sinun tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme tilauksen tekemisen jälkeen ja mainita kyseinen verkkokauppa ja liittää mukaan linkki kaikkiin tuotteisiin, joille haluat hintatakuun. Tuotetta tulee myös olla varastossa halutussa koossa/maussa ja värissä, jos nämä perusteet pätevät sen tuotteen osalta, johon hintatakuu perustuu.
Hintatakuu ei ole voimassa näillä edellytyksillä, jos kyseessä on ulkomainen verkkokauppa tai verkkokauppa, joka tarjoaa alennuksen kyseisestä tuotteesta lähestyvän viimeisen myyntipäivän/umpeutuneen myyntipäivän vuoksi.
1.3. Tietoja paketin käsittelystä
Turvallisuutesi vuoksi tilaustasi valvotaan koko kuljetusketjun läpi.
1.4.Walley Checkout
Tarjoamme maksua Walley Checkoutin kautta yhteistyössä Walleyn kanssa. Walley Checkout kerää kaikki tärkeät maksutavat samaan ratkaisuun – valitse suora- ja korttimaksu, maksu laskua vastaan tai osamaksu (maksuvaihtoehdot saattavat vaihdella ajan myötä). Päätät itse, mitä maksutapaa haluat käyttää kassalla ennen ostoksen vahvistamista. Kortti- ja pankkimaksu hoituu sujuvasti, eikä sinun tarvitse poistua sivulta.
Lasku tai osamaksu tarkoittaa sitä, että saat tuotteet kotiisi ennen maksamista. Voit sitten joko maksaa koko summan kerralla tai jakaa sen pienempiin osiin. Eräpäivä voi vaihdella ja se käy ilmi sinulle lähetettävästä laskusta tai osamaksuilmoituksesta. Toimitustapa sekä mahdolliset lisämaksut näkyvät kassalla ennen ostoksen vahvistamista.
Jotta voisit valita laskun tai osamaksun, sinun tulee ilmoittaa rekisteröity osoitteesi toimitusosoitteeksi ja sinun on oltava tilaushetkellä vähintään 18-vuotias. Suoritamme pienimuotoisen luottokelpoisuuden arvioinnin, mikä tarkoittaa joissakin tapauksissa luottotietojen tarkistamista. Maksun myöhästymisestä tai laiminlyönnistä peritään viivästysmaksu ja viivästyskorko.
Osoitteessa my.walley.fi näet kaikki maksamattomat Walley-laskusi.
1.5. Walley Checkout yrityksille
Tarjoamme maksua Walley Checkoutin kautta yhteistyössä Walleyn kanssa. Walley Checkout kerää kaikki tärkeät maksutavat samaan ratkaisuun – valitse korttimaksu, maksu laskua vastaan tai osamaksu (maksuvaihtoehdot saattavat vaihdella ajan myötä). Päätät itse, mitä maksutapaa haluat käyttää kassalla ennen ostoksen vahvistamista. Korttimaksu hoituu sujuvasti, eikä sinun tarvitse poistua sivulta.
Lasku tai osamaksu tarkoittaa sitä, että saat tuotteet kotiisi ennen maksamista. Eräpäivä voi vaihdella ja se käy ilmi sinulle lähetettävästä laskusta tai osamaksuilmoituksesta. Toimitustapa sekä mahdolliset lisämaksut näkyvät kassalla ennen ostoksen vahvistamista.
Maksun myöhästymisestä tai laiminlyönnistä peritään viivästysmaksu ja viivästyskorko.
1.6. Tilausvahvistus
Kun olet tehnyt tilauksen, lähetämme tilausvahvistuksen tilauksen yhteydessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.
Ota tavaksi tarkastaa, että tilausvahvistuksesi tiedot täsmäävät ja jos sinulla on kysymyksiä siihen liittyen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tilausvahvistus on hyvä tallentaa, jotta se on helppo ottaa esiin, jos sinun täytyy ottaa meihin yhteyttä.
Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkasta roskapostikansiosi ja merkitse MMSPORTSin lähettämät sähköpostiviestit turvallisiksi. Tällöin meiltä saamasi sähköpostit päätyvät jatkossa saapuneet-kansioon.
1.7. Tilauksen tila
*Käsittelyssä* tarkoittaa, että tilaus odottaa käsittelyä. *Tulostettu* tarkoittaa, että tilaus on tulostettu ja tuotteet odottavat keräämistä ja pakkaamista.*Virheellinen/Palautus* tarkoittaa, että tilaus ei ole jostain syystä onnistunut. *Valmis toimitettavaksi* tarkoittaa, että tilauksesi on siirretty toimitettavaksi.
1.8. Virheellinen ostos
Mikäli olet tehnyt virheellisen ostoksen verkkokaupassa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Ota mieluusti tilausnumerosi esille käsittelyn nopeuttamiseksi. Emme voi taata, että virheellinen tilaus voidaan oikaista, koska tilaamasi tuotteet on saatettu jo kerätä.
1.9. Reklaamaatiot
Mikäli huomaat tilauksessasi virheitä toimituksen yhteydessä, ota mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisen reklamaation varalta. Asian käsittelyn nopeuttamiseksi pyydämme sinua ilmoittamaan sen tilauksen numeron, jota reklamaatio koskee, kuvan viallisesta/vaurioituneesta tuotteesta, yhteystietosi sekä kuvauksen siitä, mitä on tapahtunut tai mihin olet tyytymätön.
GASP- ja Better Bodies -tuotteisiin koskeviin reklamaatioihin on liitettävä myös tilausnumero. Se on painettu tuotteen pesuohjelappuun.
Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä asiakastukeemme
info@mmsports.fi
1.10. Kuljetusvaurioita koskeva reklamaatio
Jos huomaat lähetyksessä vaurioita, tee asiasta välittömästi ilmoitus postille/kuljetusyritykselle. Älä koskaan nouda vaurioituneita tuotteita tekemättä vahinkoilmoitusta suoraan paikan päällä. Saat paikan päällä lomakkeen, joka sinun on täytettävä heti. Ota yhteyttä saadaksesi lisätietoja. Pelkkä vaurioitunut pakkaus ei kelpaa reklamaatioksi
1.11. Normaali toimitusaika
Tuotteesi odotetaan sitten saapuvan 2-4 työpäivän kuluessa. Lauantaita, sunnuntaita ja yleisiä pyhäpäiviä ei lasketa. Toimitukset Suomeen pohjoisimpiin osiin saattavat kestää päivän kauemmin. HUOM! Muun muassa levypainojen, levytankosarjojen ja raskaiden kuntoilulaitteiden toimitus saattaa kestää hieman kauemmin. Arvioitu toimitusaika niiden osalta on noin 1-4 viikkoa. Pienemmät tilaukset, jotka sisältävät loppuunmyydyn tuotteen, lähetetään, kun kaikkia tuotteita on varastossa. HUOM! Postin pakettien säilyttämisaika on 7 päivää postin toimipisteessä. Sen jälkeen paketti lähetetään automaattisesti takaisin meille, jolloin paketin tilaksi tulee lunastamaton. Voimme pidentää säilytysaikaa, jos ilmoitat asiasta meille hyvissä ajoin ennen kuin paketin 7 päivän säilytysaika on umpeutunut.
1.12. Lunastamaton paketti, noutamaton paketti
Jos pakettia ei ole noudettu 7 päivän kuluessa ja se lähetetään takaisin MM Sportsille, MM Sportsilla on oikeus periä asiakkaalta toimitus-, palautus-, käsittely- ja pakkauskulut. Maksun suuruus on 15 E.
1.13. Kuljetus ja ilmoitus
Käyttämiämme tilausten toimittajia ovat Posti ja Budbee. Kun olemme lähettäneet pakettisi, saat ilmoituksen, jonka kautta voit seurata lähetystä. Jos Postnord toimittaa pakettisi, saat tekstiviestillä, sähköpostitse tai kirjeitse ilmoituksen siitä, mistä voit noutaa pakettisi. Jos Budbee toimittaa pakettisi, saat sähköpostitse ja tekstiviestillä ilmoituksen, jonka kautta voit seurata lähetystä ja valita toimituspäivän sekä sen, jätetäänkö pakettisi ulko-ovesi ulkopuolelle.
1.14. Kuljetushinnat
Hinnat ovat voimassa Suomessa. Tilauksen hinnan ollessa korkeintaan 49 € toimituskulut ovat 4 € . Jos tilauksen hinta on vähintään 49 € , tarjoamme ilmaisen toimituksen!
Juuri nyt! Ilmainen toimitus 20€ alkaen.
1.15. Tilaukset Suomen ulkopuolelle
Ruotsalaisille asiakkaille on tietoa osoitteessa:
https://www.mmsports.se/home.php
Norjalaisille asiakkaille on tietoa osoitteessa:
https://www.mmsports.no/home.php
Tanskalaisille asiakkaille on tietoa osoitteessa:
https://www.mmsportsstore.dk/home.php
1.16. Virheet julkaisuissa, hinnanmuutokset ja tekniset viat
Varaamme itsellemme oikeuden muuttaa hintatietoja, asiakirjoja, grafiikkaa, tekstejä sekä muuta, joka on virheellisesti kirjoitettu kotisivullamme, kuvastoissa, tuotteissa tai muissa tiedotusvälineissä. Varaamme itsellemme myös oikeuden hinnanmuutoksiin johtuen esimerkiksi toimittajiemme hinnanmuutoksista, valuuttamuutoksista, varastomuutoksista sekä mahdollisista teknisistä vioista verkkokaupassa, selaimessa tai palvelimessa.
1.17. Ikäraja
Postimyyntiostosten alaikäraja on 18 vuotta. Alle 18-vuotiaat tarvitsevat huoltajan allekirjoituksen. Meillä ei kuitenkaan ole automaattista järjestelmää, joka karsii alaikäisten tekemät ostokset, mutta jos asian kanssa ilmenee ongelmia, 30 päivän palautusoikeus pätee edelleen. Ota meihin yhteyttä, niin voimme tehdä tilauksesta takaisinoston sekä sulkea alaikäisen tilin.
1.18. Tietoa evästeistä
Evästeitä koskevaa tietoa on tietosuojakäytännössämme.
1.19. Turvallisuus maksua suoritettaessa
MM Sports ei KOSKAAN tallenna luottokorttitietojasi! Kaikki tiedot lähetetään salattuina suojattujen palvelimien (SSL/HTTPS) kautta.
1.20. Tuotteita koskevat neuvot
Kaikkia tuotteita, joita MM Sports myy verkkokaupassa www.mmsports.fi, voidaan käyttää Suomessa. Jotkin tuotteet eivät kuitenkaan sovi huippu-urheilijoiden tai työnsä puolesta vaaralle alttiina olevien henkilöiden käyttöön. Näissä tuotteissa on asiaa koskeva varoitusteksti verkkosivuston tuotetiedoissa. Jos olet epävarma, voit ottaa meihin yhteyttä saadaksesi neuvoja siitä, mikä pätee sinua kiinnostavaan tuotteeseen.
Muista, että ravintolisien tarkoituksena ei ole korvata normaalia ruokavaliota, vaan täydentää sitä.
1.21. Hinta ja ALV
Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron. Kirjat/DVD-levyt 10 % • Ravintolisät 14 % • Vaatteet/lisätarvikkeet 24 %. Jos arvonlisäverokannat muuttuvat, varaamme itsellemme oikeuden muuttaa hintojamme kyseisen ALV-kannan mukaan.
1.22. Peruuttamis-, palautus- ja vaihto-oikeus
Miten palautan tuotteen tai käytän peruuttamisoikeuttani?
Asiakkaana sinulla on aina 30 päivän palautus- ja peruuttamisoikeus tehdessäsi verkko-ostoksia. Sinulla on oikeus käyttää peruuttamisoikeuttasi ja suorittaa palautuksesi syytä ilmoittamatta. 30 päivän määräaika astuu voimaan sinä päivänä, jolloin olet vastaanottanut tilauksesi. Palautusten ja peruutettujen ostojen osalta veloitamme 2.90 € käsittelymaksun, joka vähennetään hyvityksestäsi. Varaamme itsellemme oikeuden kieltäytyä vastaanottamasta alusvaatteiden, alasuojusten tai kasvomaskien palautuksia.
Tuotteen palauttaminen Budbeen kautta
Jos Budbee on toimittanut tilauksesi, voit saada pakettisi noudettua tai jättää paketin itse johonkin Budbeen pakettikaappiin. Suosittelemme lataamaan budbee-sovelluksen käsittelyn helpottamiseksi. Noudata alla olevia ohjeita palauttaaksesi tuotteen.
1. Täytä ohenien palautuslomake ja liitä se palautettavaan paketiin.
2. Pakkaa palautettavat tuotteet samaan paketiin, jossa no toimitettiin.
3. Noudata tällä olevia ohjeita luodaksesi palautuksen Budbeen kautta: https://budbee.com/fi/palautukset/
Palauta tuote muiden kuljetusyritysten kautta
1. Täytä ohenien palautuslomake ja liitä se palautettavaan pakettin.
2. Pakkaa palautettavat tuotteet samaan pakettiin, jossa ne toimitettiin.
3. Kiinitä mukana toimitettava palautustarra pakkaukseen.
4. Jätä pakettisi mihin tahansa Posti-toiminpisteeseen.
Miten palautan tuotteen?
Jos haluat vaihtaa tuotteesi etänä, se on palautettava edellä mainittuja ohjeita noudattaen. Emme lähetä uutta tuotetta automaattisesti, vaan sinun on itse tehtävä uusi tilaus kotisivumme kautta. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos haluamasi tuotteen hinta on muuttunut.
Miten teen reklamaation?
Jos huomaisit odotusten vastaisesti jotakin vikaa tuotteessa (mukaan lukien luomutuotteissa) toimituksen yhteydessä, ota mahdollisimman nopeasti yhteyttä asiakaspalveluun tehdäksesi valituksen. Asian käsittelyn nopeuttamiseksi pyydämme sinua ilmoittamaan sen tilauksen numeron, jota reklamaatio koskee, kuvan viallisesta/vaurioituneesta tuotteesta, yhteystietosi sekä kuvauksen siitä, mitä on tapahtunut tai mihin olet tyytymätön.
GASP- ja Better Bodies -tuotteisiin koskeviin reklamaatioihin on liitettävä myös tilausnumero. Se on painettu tuotteen pesuohjelappuun.
Jos huomaat pakkauksessa vaurioita noutaessasi lähetystä, asiasta on tehtävä välittömästi paikan päällä valitus postin toimipisteeseen, joka palauttaa puolestaan paketin meille. Ilmoita samat tiedot myös ollessasi yhteydessä asiakaspalveluumme.
Maksun palautus
Maksu hyvitetään sinulle käyttäen samaa maksutapaa, jota käytettiin ostohetkellä. Laskua vastaan ostettaessa laskun saldoa muutetaan, kun palautus on vastaanotettu ja käsitelty.
Maksu hyvitetään ilman aiheetonta viivytystä ja joka tapauksessa viimeistään 30 päivän kuluessa siitä päivästä, jolloin saimme tiedon päätöksestäsi käyttää peruuttamisoikeuttasi.
Saatamme maksaa hyvityksen vasta saatuamme tuotteen takaisin sinulta tai kunnes olet lähettänyt todisteen tuotteen palauttamisesta sen mukaan, kumpi tulee ensin. Jos käytät peruuttamisoikeutta, hyvitämme kaikki sinulta saamamme maksut, mukaan lukien toimituskulut (jolloin ei lasketa mukaan ylimääräisiä toimituskuluja, jos valitset jonkin muun toimitustavan kuin tarjoamamme halvimman vakiotoimituksen).
Maksamme tilauksesi palautuskulut vain, jos käytät toimituksen mukana tulevaa etukäteen maksettua palautuslomaketta. Mikäli tämä palautuslomake puuttuu toimituksesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Määräaika
Jotta ehtisit käyttää peruuttamisoikeuttasi ajoissa, riittää, että palautat tilauksesi tai lähetät meille viestin siitä, että aiot käyttää peruuttamisoikeuttasi ennen määräajan umpeutumista.
Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja ehjä. Jos käytät tai käsittelet tuotetta tavalla, joka ei ole sen tutkimisen kannalta tarpeellista, meillä on oikeus korvaukseen arvon alenemisesta. Sen sijaan sinulla on oikeus tarkastaa tuotteen ominaisuudet ja toiminta. Huomaa, että palautus- ja peruuttamisoikeus eivät koske intiimivaatteita kuten alusvaatteita.
Palautustarra
Käytä toimituksen mukana tulevaa etukäteen maksettua palautustarraa. Jos tuote palautetaan Budbeen kautta, palautustarraa ei tarvita.
HUOM! Jos et käytä etukäteen maksettua palautustarraa, olet vastuussa lähetyksestä, kunnes olemme vastaanottaneet sen. Emme nouda kirjattuja kirjeitä tai tavanomaisilla postikuluilla lähetettyjä paketteja.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse tai puhelimitse, jos sinulla on lisäkysymyksiä
Sähköposti: info@mmsports.fi
Maanantai-perjantai: 09.30-16.00
Suljettu viikonloppuisin ja pyhäpäivinä.
1.23. Lahjakortti
Lahjakortin voimassaoloaika on 1 vuosi ostopäivästä.
1.24. Makutakuun
Pyrimme saavuttamaan parhaan mahdollisen asiakastyytyväisyyden ja tarjoamme siksi ns. makutakuun. Tämä tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että jos et ole tyytyväinen tuotteen makuun, voit vaihtaa uuteen makuun täysin ilmaiseksi!
Kätevät palautukset